Foto Pascal Kroeze Google Ads

Google Ads

Met Google Ads kun je als bedrijf ideaal potentiële klanten bereiken die al geïnteresseerd zijn in jouw product, dienst of evenement.

Wat is het?

Logo Google Ads

Google Ads biedt veel verschillende advertentie mogelijkheden. De populairste zijn tekstuele advertenties (zoekadvertenties), display en video advertenties en Google Shopping. Bij het opstellen van jouw digitale strategie maken wij een onderbouwde keuze welke mogelijkheden wij zullen inzetten om jouw doelstellingen te behalen.

Voorbeeld zoekadvertentie Kroeze & Maats

Zoekadvertenties

Met zoekadvertenties kun je gemakkelijk mensen bereiken die al geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst. Dit omdat deze advertenties worden vertoond op bepaalde zoekwoorden welke door jou worden ingekocht. Door het instellen van de juiste targetting en het juiste bod wordt de kans op conversies flink verhoogd.

Voorbeeld display advertentie Kroeze & Maats

Display Advertenties

Display advertenties zijn ideaal voor het vergroten van de naamsbekendheid van jouw onderneming en het stimuleren van conversies. Door middel van remarketing kunnen de eerder bereikte personen opnieuw bereikt en gestimuleerd worden jouw product/dienst af te nemen. Dit voor een relatief laag bedrag.

Foto YouTube Advertising

Video Advertenties

Iedereen kent ze wel, de advertenties die voor, tijdens of na een YouTube video worden vertoond. Een ideale mogelijkheid om te targetten op een doelgroep met gelijkwaardige interesses aan jouw bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan iemand die een kookvideo kijkt, een ideale mogelijkheid jouw nieuwe kookgerei te promoten door middel van een korte video advertentie.

Foto Google shopping

Google Shopping

Google Shopping is de ideale mogelijkheid om jouw product te tonen aan een klant met directe aankoopbehoefte. Iemand is op zoek naar witte damessneakers, dan vertoon jij als schoenenwinkel een advertentie met daarop de witte damessneakers met daarbij de prijs en schoenmaat. Door het creëren van deze zichtbaarheid en opvalwaarde is de kans groot dat deze potentiële klant jouw bedrijf meeneemt in haar aankoopproces.

Wat doen wij?

Bij het opstellen van de strategie bepalen wij eerst welke kanalen geschikt zijn voor jouw bedrijf en de doelstellingen die we willen bereiken. Bijna bij elke online strategie komt wel een onderdeel vanuit Google Ads naar voren.

Nadat de strategie is bepaald gaan wij aan de slag met het opbouwen van de campagnes. Wanneer dit klaar is nemen we deze nog een keer met je door en dan gaan we live. Vervolgens gaan wij actief bezig met het bijhouden en bijsturen van de advertenties daar waar nodig is en houden je hier wekelijks van op de hoogte.

Iets voor jou?

Neem dan contact met ons op!
+31 6 21300294
info@kroeze-maats.nl

Parallelweg 36
7822 GM, Emmen

Foto Lars Maats en Pascal Kroeze